Salut !
Hi !
My name is Ben – also known as Kepler – I'm French and I’m 45, with a pair of twins to keep me on my toes...
I’ve decided to start this thread to share my work with you.
I hope to get some help and offer a bit of feedback when I think it’s appropriate (or justified) to do so. I’m not starting from scratch, as I did a bit of drawing in my younger days (just for fun).
I started the course a few months ago, but as I don’t have a huge amount of time to devote to it, I’m making slow but steady progress… I’m currently on Term 3 without having completed everything from the previous terms.
My goal? I don’t really have one. I mainly like the idea of learning an artistic discipline (I used to do quite a bit of music before). My medium-term project is to create illustrations for a ‘choose-your-own-adventure’ book... I’d also like to be able to draw caricatures of faces in just a few minutes.
I look forward to hearing from you...
On m'appelle Ben - alias Kepler - et j'ai 45 ans + des jumeaux dans les pattes...
Je me décide à créer mon topic pour partager mon travail avec vous.
J'espère obtenir de l'aide et vous apporter quelques critiques quand je jugerais bon (ou légitime) de le faire. Je ne pars pas de zéro car j'ai dessiner un peu dans ma jeunesse (loisir).
J'ai commencer la formation il y a quelques mois mais comme je n'ai pas énormément de temps à y consacrer j'avance doucement mais sûrement... j'en suis au Term 3 sans avoir tout réaliser dans les Term précédent.
Mon objectif ? j'en ai pas vraiment. J'aime surtout l'idée d'apprendre une discipline artistique (j'ai fais pas mal de musique avant). Mon projet à moyen terme est de faire des illustrations pour un "livre dont vous êtes le héros" ... j'aimerais aussi pouvoir faire des caricatures de visages en quelques minutes.
Au plaisir de vous lire...